+38 (044) 384-10-54

HR-проектування

 

Організаційне проектування

Це фундаментальний етап створення як організації, так і її нових підрозділів. Організаційне проектування грунтується на стратегічних планах підприємства, враховуючи цілі і ключові завдання бізнесу. На цьому етапі розробляється оптимальна організаційна система компанії. Враховуються вже існуючі можливості підприємства і актуальні нюанси ринку.

Результатом є побудова структури організації, регламент адміністративного підпорядкування, схема товарної номенклатури і зв’язана з нею ієрархія бізнес-функцій і функцій управління. Так, розробляється ряд основоположних регламентів : базове положення про організаційно-функціональну структуру підприємства, положення про окремі види діяльності, положення про структурні підрозділи, посадові інструкції і опис посад. Цей етап життєво важливий при проектуванні бізнесу “з нуля” або при появі у компанії непрофільного бізнесу.

Для функціонуючих підприємств гостріше стоїть завдання ліквідації багаторівневих і зайвих управлінських ланок. Особливо це актуально на середніх і великих підприємствах з декількома видами діяльності. У таких організаціях багато підрозділів, багатовекторні взаємозв’язки і складніша структура управління. В силу перерахованих умов ,норма управлінської системи часто вище за оптимальну. Як результат, управлінці не встигають вникати в нюанси виробничих процесів. І більшість робочих питань або не вирішуються, або вирішуються підлеглими без участі керівництва.

Команда наших експертів має серйозний досвід в організаційному проектуванні функціонуючих підприємств і в розробці проектів нових компаній. Ми з усією відповідальністю підходимо до рішення цієї комплексної задачі. В результаті бізнеси наших клієнтів отримують вагомі переваги у виді:

  • оптимальної структури і адекватної організації управлінської діяльності,
  • оптимізації усіх рівнів управління,
  • здібності до швидких змін під потреби ринку,
  • рівномірного розподілу навантаження на управлінські ланки
  • оптимального балансу прав і повноважень,
  • узгодженості управлінських рішень,
  • узгодженій діяльності структурних підрозділів